HAKKIMIZDA

 

KRTEKS TEKSTİL ( la luce, L2 ve Qm )

 

 DAHA ÇOK SATMAYA DEĞİL, DAHA ÇOK SEVDİRMEYE ODAKLANAN MARKALARIN ADRESİ

 Kadınların farklı beğenilerine seslenen Krteks tekstil, faaliyetlerine üretim, toptan satış ve hazır giyim perakendeciliği alanlarında başladı. Krteks tekstil kararlılık ve disiplin içinde uygulamaya koyduğu stratejileri, yüksek ürün  kalitesi ve tüketici memnuniyeti odaklı yaklaşımıyla kısa sürede hazır giyim sektörünün en önemli kurumlarından biri olmakla kalmayıp, uluslararası pazarlarda da kendisine uzun ve kalıcı bir yer edinmeyi başardı. Üretim  planlaması ile Krteks tekstil Türkiye'nin önde gelen oyuncuları arasında yer alıyor.

 

 Krteks tekstil, küresel hazır giyim markalarıyla dünyanın çağdaş, kentli kadınlarının tarzına katkıda bulunarak, yaşamın her anında tamamlayıcı bir unsur olarak yer alıyor.

 

 Hazır giyim sektöründe kendi bünyemizde tasarım birimlerimizle şıklık, rahatlık ve kullanım kolaylığını esas aldığımız yüksek kalitede tasarımlar hazırlarız. Üretimimizi en iyi bir biçimde planlayarak kendi tesislerimizde  gerçekleştirir veya tedarik ederiz. Üretim birimlerimizin vizyonu ''Dünya bayan hazır giyim üretiminde mükemmellik standartlarını belirleyen lider üretici olmaktır''. Bu vizyona doğru ilerlerken sistem ve yönetim kalitesini  sürekli geliştirmeyi, müşterilerin kalite, maliyet, tedarik, esneklik, beklentilerini eksiksiz olarak karşılayabilen endüstriyel bir organizasyon oluşturmayı ve çalışanlarına katılımcı, mutlu ve kariyer fırsatları sunan bir çalışma  ortamı hazırlamayı misyon olarak benimseriz. Bilimsel perakendecilik avantajımızla girdiğimiz her pazarda perakende operasyonlarımızı deneyimlerimizin getirdiği kaliteyle, doğrudan kendimiz yürütürüz. Mağazalaşmak bu  politikanın hayata geçirilmesi açısından öncelikli ve vazgeçilmez önem taşır. Hazır giyim markamız mağazalarda, bayilerimizde ve toptan müşterilerimizde satışa sunulur. Mağazalarımızı alışveriş merkezlerinde ve önemli  caddeler üzerinde açmaktayız.

 

 Kuruoğlu Tekstil adıyla 1994 yılında kurulan firma, 2008 yılında ihracat firması olarak sunduğu yüksek ürün kalitesi, ihracat pazarında kısa süre içinde yoğun bir taleple karşılaştı. Bu durum, grubu hızla büyüme sürecine yönlendirdi. Perakende sektöründe marka olma hedefiyle ilerleyen grubun başrol oyuncusu olan la luce 2009 yılında kuruldu. Böylece, 2012 yılında İstanbul Bağdat Caddesi’nde ilk la luce mağazası açıldı. 25 yaş ve üstü çalışan kadınlar için tasarlanan la luce koleksiyonları mağazalaşmanın da vermiş olduğu pozitif dönüşümü ile hızlı yayılan marka oldu.

 

 -2010’da, Krteks tekstil ailesinin ikinci markası L2 yaratıldı. Özgün tarzını yansıtmak isteyen büyük beden kadınlara yönelik olarak hazırlanan feminen L2 koleksiyonu Türkiye’de ki büyük beden kadınların vazgeçilmezi      olamaya başladı.

 -2012 yılında daha genç giyinmeyi seven kadınlar için oluşturulan Qm markası Krteks tekstil marka portföyüne katıldı.

 -Grup 2012-2014 yılında, açmış olduğu dokuz mağaza ile daha etkin satış kanallarıyla yurt çapında yaygın bir mağazacılık sistemi oluşturmaya karar almıştır.

 

 

 

 

 

 

 Krteks Tekstil

       Markanın kimliği bir şirketin en önemli varlıklarından biridir. Marka kimliği markanın yaratmaya veya hayatta tutmaya çalıştığı işlevsel ve zihinsel çağrışımların eşsiz bir setidir. Bu çağrışımlar markanın tüketici zihninde ideal  olarak nasıl yer alması gerektiğini temsil eder ve tüketicilere potansiyel bir vaadde bulunur. Markayla ilişkisi olan herkesin markayı doğru biçimde anlamasına yardımı olur. Tüm bu detaylardan yola çıkan Krteks tekstil, köklü  olması ile tüketicisine güven verir. Destekleyici bir kurum olmaya çalışır ve müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini anlamaya çalışır. Müşterileri için sürekli yenilenme koşulu ile tüketici merkezli gelişen br kurum olmuştur.  Şehirli bir markadır.

 

 la luce

        Kadınların iş yaşamına yoğun katılımıyla birlikte yepyeni bir tasarım süreci başladı. Çalışan kadınların rahatlığı ve şıklığı ön plana çıkarılarak yoğun yaşam temposuna uygun giyim tarzının yaratılması için la luce, modern ve  şehirli kadınlar için tasarlandı. la luce koleksiyonlarının, çalışma ortamının sonunda özel davet kullanımına uygun modelleri, şık ve feminen kadınlar yaratmaktadır. Vizyonunu ''Güçlü kadının yaşam tarzına esin kaynağı  olmak'' olarak belirlemiştir.

 

 Qm

       Özgür, genç ve farklı tasarımlarla oluşturulan Qm 2012 yılında kendini genç hisseden kadınlar için tasarlanmıştır. Canlı ve renk alternatifinin bol olduğu modeller dinamizim ruhunu simgelemektedir. Qm canlı ve güçlü  tasarımı ile keyifle giyebileceğiniz bir stil yaratmaktadır.

 

 L2

      L2 markası büyük bedende feminen tarzı simgeleyen, düşünülmüş ve üretiminde küçük bedenden ayrı tutulmayarak hiç bir detay atlanmadan yaratılmıştır. 42 beden ve üzeri kadınların modayı kendilerine uyarlayıp, içinde  kendilerini stil sahibi hissedebilecekleri şekilde tasarlanmıştır.